Midnight

#branding #content #landing page #video
Maďarská spoločnosť na úpravu vody Euro-Clear Kft. sa rozhodla urobiť revolúciu v zmäkčovaní vody. Na trh prináša zariadenie na zmäkčovanie vody novej generácie, ktoré spája najväčšie prednosti predchádzajúcich zariadení s očakávaniami 21. storočia. Produkt bol daný, ale príbeh stále chýbal…

Harmónia prírody a techniky

Reklamné video pre Midnight si vyžadovalo znázorniť rovnakú eleganciu, spätosť s prírodou a výkonnosť, ktoré sú totožné aj s týmto jedinečným zmäkčovačom vody.

VIDEO

Prehrať video

Elegantný čierny vzhľad pokrokové vlastnosti

Jeden z najlepšie vybavených zmäkčovačov vody na trhu dostal aj jedinečný vzhľad. Toto zariadenie získalo krásnu, polnočnú čiernu farbu, inšpirovanú tajomnom a rafinovanosťou. Tieto vlastnosti sa podarilo zachytiť vďaka dôkladne premysleným kompozíciám počas fotenia.

PHOTO
SHOOTING

Polnoc - hodina zmeny

Pri zrode nového produktu zohral poprednú úlohu výber názvu. Bolo potrebné nájsť názov, ktorý by bol exkluzívny, ľahko zapamätateľný, do určitej miery známy a konzistentný so vzhľadom a poslaním produktu. Po pár hodinách brainstormingu padol názov Midnight, čo v slovenčine znamená polnoc. Názov polnoc zároveň odkazuje na jemný a upokojujúci účinok polnoci, nový začiatok a spoľahlivosť, silu a efektivitu.

LOGO

Elegancia aj na sociálnych sieťach

Elegancia a modernosť si zaslúžia mať svoje miesto pri tomto produkte aj na sociálnych sieťach. Samozrejmosťou je aj vizuálne vyzdvihnutie pozitívnych vlastností v stories, postoch a krátkych reels videách.

SOCIAL

references-euro-clear-midnight-social-img-01
references-euro-clear-midnight-social-mockup
references-euro-clear-midnight-social-img-02

Viditeľný aj v offline svete

Aj napriek silnej potrebe byť dostupný v online svete, v B2B sfére je dôležité byť viditeľný aj v klasickom printe. Brožúry v slovenskom, maďarskom aj anglickom jazyku, vizitky a rôzne iné tlačené materiály spojené s produktom Midnight sme vytvorili v súlade s prvkami produktu.

PRINT