Obohatenie portfólia o kontakt s konečným kupujúcim
Firma Euro-clear oslovila našu agentúru so žiadosťou o rozšírenie pôsobenia aj o oblasť business to customer, vďaka čomu budú môcť rozšíriť svoju klientelu. Pri tejto príležitosti im naša agentúra vytvorila modernú webovú stránku vrátane e-shopu, dizajn manuál, vytvorila a nastavila PPC kampane, newslettre a spod rúk našich copywriterov a grafikov vychádzajú aj kreatívne príspevky na sociálne siete a náučné blogové témy.
Automatizovaná marketingová stratégia
Vzhľadom na to, že zmäkčovače vody predstavujú skupinu produktov, ktoré sú nielen drahšie, ale ich pochopenie a výhody vyžadujú určitú úroveň odbornosti, predajný proces je zvyčajne oveľa dlhší. Preto sme vytvorili automatizovanú marketingovú stratégiu, ktorá je založená na blogoch a newsletteroch a poskytuje zákazníkom relevantné informácie počas niekoľkých mesiacov, aby si mohli vybrať to najideálnejšie riešenie pre ich potreby.
Komplexná marketingová kampaň na rôznych kanáloch
Naša koordinovaná marketingová kampaň zahŕňa aj mnoho ďalších marketingových kanálov. Okrem nástrojov content marketingu pre web, Facebook a Instagram sme nastavili aj PPC kampane na kanáloch Google Ads a Facebook Ads, ktoré boli segmentované okrem iného aj podľa rôznych demografických údajov, aby sa zvýšila efektivita.
Moderné brand video, ktoré obstojí aj v hlavnom vysielacom čase
Dostať sa do povedomia kupujúcich sa dá aj prostredníctvom tradičných mediálnych kanálov, akým je napríklad aj televízia. Reklamné spoty sú vyhľadávaným spôsobom pre inzerciu, najmä ak ide o hlavný vysielací čas. Pre tieto účely sme vyhotovili reklamný spot, ktorý obstojí ako v online svete Youtube, tak aj v televíznom vysielaní.