Harmónia prírody a techniky
Reklamné video pre Midnight si vyžadovalo znázorniť rovnakú eleganciu, spätosť s prírodou a výkonnosť, ktoré sú totožné aj s týmto jedinečným zmäkčovačom vody.
VIDEO
Elegantný čierny vzhľad pokrokové vlastnosti
Jeden z najlepšie vybavených zmäkčovačov vody na trhu dostal aj jedinečný vzhľad. Toto zariadenie získalo krásnu, polnočnú čiernu farbu, inšpirovanú tajomnom a rafinovanosťou. Tieto vlastnosti sa podarilo zachytiť vďaka dôkladne premysleným kompozíciám počas fotenia.
PHOTO
SHOOTING
Polnoc - hodina zmeny
Pri zrode nového produktu zohral poprednú úlohu výber názvu. Bolo potrebné nájsť názov, ktorý by bol exkluzívny, ľahko zapamätateľný, do určitej miery známy a konzistentný so vzhľadom a poslaním produktu. Po pár hodinách brainstormingu padol názov Midnight, čo v slovenčine znamená polnoc. Názov polnoc zároveň odkazuje na jemný a upokojujúci účinok polnoci, nový začiatok a spoľahlivosť, silu a efektivitu.
LOGO
Elegancia aj na sociálnych sieťach
Elegancia a modernosť si zaslúžia mať svoje miesto pri tomto produkte aj na sociálnych sieťach. Samozrejmosťou je aj vizuálne vyzdvihnutie pozitívnych vlastností v stories, postoch a krátkych reels videách.
SOCIAL
Viditeľný aj v offline svete
Aj napriek silnej potrebe byť dostupný v online svete, v B2B sfére je dôležité byť viditeľný aj v klasickom printe. Brožúry v slovenskom, maďarskom aj anglickom jazyku, vizitky a rôzne iné tlačené materiály spojené s produktom Midnight sme vytvorili v súlade s prvkami produktu.