Cyberjump

#ppc #social media #tiktok
Expanzia biznisu na nový nepoznaný trh je vždy veľká výzva. Svojej šance sa chopila aj zahraničná sieť trampolínových parkov Cyberjump, ktorá v Bratislave otvorila doteraz najväčší z parkov tohto druhu na území Slovenskej republiky a celkovo v strednej Európe. Projekt si vyžadoval ucelenú komunikačnú stratégiu s ohľadom na už stanovené atribúty brandu, ktoré sú základnými charakteristickými črtami značky v celej Európe.

Cyberjump

Expanzia biznisu na nový nepoznaný trh je vždy veľká výzva. Svojej šance sa chopila aj zahraničná sieť trampolínových parkov Cyberjump, ktorá v Bratislave otvorila doteraz najväčší z parkov tohto druhu na území Slovenskej republiky a celkovo v strednej Európe. Projekt si vyžadoval ucelenú komunikačnú stratégiu s ohľadom na už stanovené atribúty brandu, ktoré sú základnými charakteristickými črtami značky v celej Európe.

Sociálne siete s dôrazom na TikTok

Cieľ sme mali pevne stanovený. Jedným z prvých krokov bolo dostať sa do povedomia cieľovej skupiny. Ako to však urobiť efektívne, nenásilne a trendy? Popri klasických komunikačných kanáloch akými sú Facebook, Instagram, Google a YouTube sme sa rozhodli sústrediť najmä na influencer marketing a aj ten orientovať na nováčika medzi sociálnymi sieťami – TikTok.

Influencer marketing

Dohodli sme výhodné spolupráce na nosných sociálnych sieťach YouTube, Instagram a TikTok. Za zmienku určite stoja mená ako Expl0ited, Selassie, Asimister, Lenka Šóošová, Jancucik, Michal Totka. Pravidelnými ambasádormi sa stali predstavitelia troch hlavných kategórií akými sú deti do 15 rokov – Michal Totka, športovci – Ján Minárik a mamičky – Barbora Balúchová.

Zdielať

Ak sme Vás oslovili,
tak nám smelo zanechajte správu!