
Drdo – verný ochranca čistoty
Postavička, ktorú si zákazníci okamžite obľúbia – taký je Drdo, maskot značky DrogeriaDomov! Priateľský, spoľahlivý a vždy plný energie – presne ako produkty, ktoré reprezentuje. Drdo sa stal nielen súčasťou vizuálnej identity, ale aj populárnym prvkom na sociálnych sieťach, kde pomáha budovať bližší vzťah so zákazníkmi.
Logo a farby, ktoré vyniknú v dave
Vizuálna modernizácia priniesla čisté a moderné logo, ktoré dokonale vystihuje čistotu a dôveryhodnosť. Nová farebná paleta dodáva značke dynamiku, posilňuje jej online prítomnosť a zabezpečuje, že DrogeriaDomov zostane v povedomí zákazníkov.
Digitálny zážitok, ktorý spája zákazníkov
Nová vizuálna identita nie je len estetickou zmenou, ale súčasťou prepracovanej marketingovej stratégie, ktorá zaručuje silnú online prítomnosť. Drdo a moderný dizajn spoločne vytvárajú dynamickú a prístupnú značku, ktorá nielen uľahčuje rozhodovanie pri nákupe, ale tiež buduje dlhodobý vzťah so svojím publikom.
Čistota, ktorú si každý zapamätá
Obnova DrogeriaDomov nebola len o zmene dizajnu – znamenala kompletný proces budovania značky. Vytvorili sme sympatického maskota, modernú vizuálnu identitu a silnú digitálnu stratégiu, aby značka vynikla na trhu a dlhodobo definovala pojem čistoty.