Obsahový marketing

Obsahový marketing, anglicky označovaný ako content marketing je strategický marketingový prístup zameraný na vytváranie a distribúciu hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu s cieľom prilákať a udržať si jasne definované publikum a v konečnom dôsledku viesť k ziskovej zákazníckej akcii.

Vybudujte si komunitu, majd z ktorej sa stanú vaši zákazníci

Je množstvo komunikačných kanálov, prostredníctvom ktorých môžete osloviť svojich budúcich zákazníkov. Tie si však vyžadujú nielen pravidelný, ale zároveň aj pútavý obsah. Tu prichádzame my!

Do povedomia internetu a vašich návštevníkov dostaneme váš biznis vďaka:

Dlhodobej SEO stratégii a SEO príspevkom

PR príspevkom

Príspevkom na sociálnych sieťach ako Instagram, Facebook a TikTok

Newsletterom

Správnemu obsahu na vašom webe

Blogovým príspevkom

Pútavému foto a video obsahu

SEO stratégia
a SEO príspevky

SEO je v slovenčine skratka pre optimalizáciu webu vo vyhľadávačoch. Súčasťou SEO sú určité postupy, metódy a stratégie, ktorých úlohou je dostať váš web na vyššie priečky vo vyhľadávačoch. Tie hodnotia stránky na základe mnohých faktorov. Úlohou SEO je, aby boli všetky tieto faktory na stránke nastavené správne. V tomto prípade ide o skupiny On-page a Off-page.

Kvalitný obsah
na webe, multimédiá a blogové príspevky

On-page obsah je to, kvôli čomu príde návštevník na stránku, preto je potrebné, aby bol relevantný a kvalitný. Dôležité je používať správne slová, práve preto je nutnosťou analýza kľúčových slov, ktorá nám pri tvorbe obsahu veľmi pomôže. Správne popisy produktov, titulky, prelinkovanie, vábivé vizuálne prvky a responzívny dizajn sa postarajú o klientov, ktorí sa budú pravidelne vracať na vašu stránku.

Nápomocné môže byť aj písanie a publikácia blogových príspevkov, vďaka ktorým môžete využívať prelinkovanie, kľúčové slová, ktoré budú odkazovať na vašu stránku a v neposlednom rade budú studnicou múdrosti pre návštevníkov vášho webu.

Natívne príspevky

Popri vytváraní kvalitného obsahu na vlastnej stránke je dôležité budovať autoritu domény aj zvonka. Na tento účel slúži cielené vytváranie odkazov v za pomoci natívnych príspevkov či blogových príspevkov. Tu platí rovnica, že čím väčší a autoritatívnejší web odkazuje na vaše služby, tým to je lepšie pre váš web.

Spojte sa so svojimi zákazníkmi
vytvorte silnú identitu značky